SILOÉ – ES CLAUSTRE

Siloé actualment és una explosió d’indie pop i música dance travessada per la veu imparable de Fito Robles. Música pensada per sentir i ballar. Van debutar el 2016 amb el disc La Verdad i van continuar amb La Luz, un àlbum la gira […]

Siloé actualment és una explosió d’indie pop i música dance travessada per la veu imparable de Fito Robles. Música pensada per sentir i ballar.

Van debutar el 2016 amb el disc La Verdad i van continuar amb La Luz, un àlbum la gira del qual els va aconseguir uns quants sold out a Espanya. Va ser llavors quan el projecte es va convertir en un duo amb el DJ i productor Xavi Road. El cercle es va tancar amb la incorporació de l’enginyer de so Óscar Herrador.

Siloé s’enfilarà a l’escenari del Claustre  en format acústic per obrir-nos la porta a una nova experiència, més íntima i propera, de la seva música.


Siloé es una explosión de indie pop y música dance atravesada por la voz imparable de Fito Robles. Música pensada para sentir y bailar. Toda la pasión de Vetusta Morla y toda la energía de Izal.

Debutaron en 2016 con el disco La Verdad y continuaron con La Luz, un álbum cuya gira les consiguió unos cuantos sold out en España. Fue entonces cuando el proyecto se convirtió en un dúo con el DJ y productor Xavi Road. El círculo se cerró con la incorporación del ingeniero de sonido Óscar Herrador.

Siloé subiran al escenario del Claustre en su formato acústico para abrirnos la puerta a una nueva experiencia, más íntima y cercana, de su música.

 

COMPRAR ENTRADA

 

SILOÉ - ES CLAUSTRE

Localización

Reserva tu coche de alquiler pulsando sobre la imagen y consigue un 10% de descuento.

Autos de alquiler Menorca

Próximos eventos

QUÉ HACER EN MENORCA

Síguenos en Telegram y no te pierdas ningún evento cultural en Menorca. Además, te informaremos de todos los sorteos de entradas que realizamos a lo largo de todo el año.

Pulsa sobre el logo y síguenos.

Ocio en Menorca en Telegram

error: Contenido protegido