RUDYMENTARI – ES CLAUSTRE

«Rudymentari» és el nom artístic de Guillem Llorens, artista menorquí i un dels noms referents de l’escena Reggae del territori balear i català. En tan sols tres anys, Rudymentari ha cridat l’atenció […]

«Rudymentari» és el nom artístic de Guillem Llorens, artista menorquí i un dels noms referents de l’escena Reggae del territori balear i català. En tan sols tres anys, Rudymentari ha cridat l’atenció de sales i festivals estatals amb aquest projecte musical nascut a les Illes Balears. 

El passat 2023 va estrenar el seu primer disc «Rissaga», una mostra de música jamaicana feta a la menorquina amb una clara aposta pels ritmes més clàssics del gènere com New Roots. Així és com el consolida com un dels noms indispensables dins el panorama de Reggae actual. 

Aquest concert també comptara amb l’actuació d’El Pony Pisador qui s’ha convertit en una de les bandes de música popular més importants a Catalunya. El seu so està elaborat dins de la tradició de la música cèltica i folk. Si barregem els mons de JRR Tolkien amb Monty Python i afegim una dosi substancial d’energia folkcontemporània, el resultat podria ser alguna cosa semblant a El Pony Pisador.

 


 

«Rudymentari» es el nombre artístico de Guillem Llorens, artista menorquín y uno de los nombres referentes de la escena Reggae del territorio balear y catalán. En tan sólo tres años, Rudymentari ha llamado la atención de salas y festivales estatales con este proyecto musical nacido en las Islas Baleares.

El pasado 2023 estrenó su primer disco «Rissaga», una muestra de música jamaicana hecha a la menorquina con una clara apuesta por los ritmos más clásicos del género como New Roots. Así es como lo consolida como uno de los nombres indispensables en el panorama de Reggae actual.

Este concierto también contará con la actuación de El Pony Pisador, quien se ha convertido en una de las bandas de música popular más importantes en Cataluña. Su sonido está elaborado dentro de la tradición de la música céltica y folk. Si mezclamos los mundos de JRR Tolkien con Monty Python y añadimos una dosis sustancial de energía folkcontemporánea, el resultado podría ser algo parecido a El Pony Pisador.

 

COMPRAR ENTRADA

 

 

RUDYMENTARI - ES CLAUSTRE

Localización

Reserva tu coche de alquiler pulsando sobre la imagen y consigue un 10% de descuento.

Autos de alquiler Menorca

Próximos eventos

QUÉ HACER EN MENORCA

Síguenos en Telegram y no te pierdas ningún evento cultural en Menorca. Además, te informaremos de todos los sorteos de entradas que realizamos a lo largo de todo el año.

Pulsa sobre el logo y síguenos.

Ocio en Menorca en Telegram

error: Contenido protegido