LAS MIGAS – ES CLAUSTRE

Las Migas continuen imparables i tornen Es Claustre a actuar i presentar-nos les seves noves cançons. Després de rebre aquest lluminós Latin Grammy i un Premi MIN a Millor Àlbum Flamenc (i dues nominacions més a millor producció i […]
Las Migas continuen imparables i tornen Es Claustre a actuar i presentar-nos les seves noves cançons.

Després de rebre aquest lluminós Latin Grammy i un Premi MIN a Millor Àlbum Flamenc (i dues nominacions més a millor producció i millor lletra) pel seu últim treball LIBRES, aquí estan de nou amb cançons noves, fresques, diferents, canalles i amb tota la força d’aquesta banda femenina de referència en el panorama internacional. Lluny de quedar-se en la seva zona de confort i continuar fent el que ja saben que funciona, elles prefereixen continuar l’aventura de buscar en nous estils, de trobar-se i tornar-se a perdre en aquest món de la música que és infinit i que les ha portat pel món sencer durant aquests vint anys de vida que celebren ja molt aviat.


Las Migas continúan imparables y vuelven Es Claustre a actuar y presentarnos sus nuevas canciones.

Después de recibir este luminoso Latin Grammy y un Premio MIN a Mejor Álbum Flamenco (y dos nominaciones más a mejor producción y mejor letra) por su último trabajo LIBRES, aquí están de nuevo con canciones nuevas, frescas, diferentes, canallas y con toda la fuerza de esta banda femenina de referencia en el panorama internacional. Lejos de quedarse en su zona de confort y seguir haciendo lo que ya saben que funciona, ellas prefieren continuar la aventura de buscar en nuevos estilos, de encontrarse y volver a perderse en este mundo de la música que es infinito y que las ha traído por el mundo entero durante estos veinte años de vida que celebran ya muy pronto.

 

COMPRAR ENTRADA

 

LAS MIGAS - ES CLAUSTRE

 

Localización

Reserva tu coche de alquiler pulsando sobre la imagen y consigue un 10% de descuento.

Autos de alquiler Menorca

Próximos eventos

QUÉ HACER EN MENORCA

Síguenos en Telegram y no te pierdas ningún evento cultural en Menorca. Además, te informaremos de todos los sorteos de entradas que realizamos a lo largo de todo el año.

Pulsa sobre el logo y síguenos.

Ocio en Menorca en Telegram

error: Contenido protegido